5 Ekim 2018 Cuma

Kreş Mi, Bakıcı Mı?

Herkese yeniden merhaba 🙋🏻‍♀️ Baya büyük koşturmacanın içinden geliyorum dostlar felaket yorgunum 🤦🏻‍♀️ Evdeki bir odayı taşıdık ve sanki tüm dünyayı o odaya sığdırmışız Ya Rabbi o nasıl bir istifçilik nasıl bir eşya yığını ya öldük bittik resmen 😱 hala da yerleşmeye çalışıyoruz bitmiş değil. Bir yandan biliyorsunuz işe başladım mesleğe geri döndüm ve kızım kreşe başladı. Yani hayatımda çok köklü değişiklikler oluyor ve ben yetişemiyorum 🤦🏻‍♀️ Neyse geçecek bu günler de Allah sağlık versin de gerisi mühim değil 🤲🏼 Şimdi gelelim konuya, çalışan annenin kafasını kurcalayan konu; kreş mi bakıcı mı? Ben çok arada kalıp kreşi tercih ettim çünkü:
.
🧚🏻‍♀️Kızımı yabancı biriyle evde başbaşa bırakmak istemedim.
🧚🏻‍♀️Evde kamera sisteminiz yoksa bakıcının kontrolü çok zordur(Bir arkadaşımın oğlu bakıcısı çok tv izliyor diye annesine şikayet etmeye başladı )
🧚🏻‍♀️Bakıcıların çoğu bebek için yemek hazırlıyor bana öylesi denk gelmedi her şeyi hazır istediler hiçbir şey yapmadan sadece çocuk bakacaklar..
🧚🏻‍♀️Yani benim akşamları zamanımın çoğunu mutfakta ve evi toparlayarak geçirmem demek bu.
🧚🏻‍♀️Ki benim için önemli olan kızımla geçiremediğim zamanı telafi etmek.
🧚🏻‍♀️Biraz da eğitim odaklı bir bakıcı olsun istedim ama maalesef 🤷🏼‍♀️aradığımı kreşte buldum.
🧚🏻‍♀️Maddi yönden ve güvenlik açısından bana kreş çok daha uygun geldi.
🧚🏻‍♀️Arabanız varsa her gün kreşe götürmek hiç problem olmuyor.
🧚🏻‍♀️Kreşin iş yerinize yakın olması çok önemli.
🧚🏻‍♀️İyi araştırın, dikkat etmeniz gereken bazı noktalar var onları da paylaşacağım sizinle, takipte kalın 🙋🏻‍♀️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder