5 Kasım 2018 Pazartesi

Kreşte Uyku

İşe dönmeden önce en büyük korkum, Hüma’nın nasıl uyuyacağıydı. Yemek konusu da sıkıntılıydı biliyorsunuz, çok iştahsızdı ama ben olmadığım zaman yemek yiyeceğini biliyordum. Ama Hüma emerek uyuduğu İçin beni en çok uyku korkutuyordu. Biraz denedim işe başlamadan önce, uyku eğitimi vermeyi en azından uyuma şeklini değiştirmeyi ama maalesef 🤷🏼‍♀️ Sallanmayı da hiç sevmiyor pışpışlanmayı da, acaba ne olacak nasıl uyuyacak derken şu anda saati geldiğinde kreşte mışıl mışıl uyuyor👇🏼
.
💤Öncelikle sevgili anne, panik yapma.
💤Hele ki bakıcısı tecrübeliyse hiç düşünme bile.
💤Çocuğun hiç uyumayacak hali yok, bir şekilde mutlaka uyuyacak, diye düşün.
💤Bebeğini iyi gözlemle, uykusunun geldiği,mayıştığı bir pozisyon var mı; kucak ya da omuz vb.gibi.
💤Varsa onu sakinleştiren bir pozisyon, onun üzerinden yaklaşın olaya.
💤İşyeri yakınsa, gitmeden ben uyutayım ya da bugün gelip ben uyutayım diye ortalığı karıştırma. Bu sefer bebeğin kreşte uykusu geldiğinde hep seni bekler.
💤Şunu unutma; bebekler kimde nasıl uyuduğunu çok iyi bilir.
💤Emerek uyuyan bebekler,uyuyacağı zaman sadece annesinden meme ister.
💤Yani işin özü; bebeler sadece anneye çektirir canım hiç korkma sen 🙄🙈

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder